Parcare subterana si supraterana 570 locuri - Degivrare rampe acces auto

Proiectul a constat in instalarea cablurilor de degivrare pe armatura rampelor de beton, proiectarea si executarea tablourilor de comanda-control, montarea tablourilor de comanda-control si a senzorilor aferenti, efectuarea masuratorilor, probe ale sistemului de degivrare la curent.

Au fost folositi 2700 ml de cablu degivrare, cu trei izolatii si protectie la impamantare (Teflon, Xlpe, Alpet, Mdpe), pentru rezistenta mecanica si electrica sporita, tinand cont de conditiile dificile de montaj si de traficul muncitorilor pe aceste cabluri pana la turnarea si nivelarea betonului.

O particularitate a fost ca instalarea s-a facut pe timp de iarna, iar pentru protejarea de inghet a betonului proaspat turnat, au fost puse in functiune cablurile de degivrare. Cablurile de degivrare au fost alimentate la tensiunea inferioara de 230 V (in loc de 400 V la care functionau in mod normal), eliminand totodata fortarea intaririi betonului.

O alta particularitate a acestui proiect a fost insuficienta puterii instalata la reteaua electrica, necesara indeplinirii acestui scop. Pentru eliminarea acestui inconvenient s-a luat masura comenzii si alimentarii pe patru zone independente cu interblocaje intre ele, astfel incat in nici un caz nu vor functiona doua sau mai multe zone simultan.

Tablourile de comanda si control pentru patru zone distincte, cu interblocaje intre ele si senzorii aferenti pentru temperatura, gheata, zapada, au fost proiectate si realizate in totalitate de firma noastra.